Sari la conținut

Solicitarea informațiilor de interes public

    Solicitare informații de interes public

     

    Conform prevederilor Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, precum și în baza normelor de aplicare (Hotărârea Guvernului nr. 123/2002, cu modificările și completările ulterioare), dar și în baza Legii nr. 109/2007 privind reutilizarea informațiilor din instituțiile publice, cu modificările și completările ulterioare, orice persoană are dreptul să solicite și să primească informații de interes public de la autoritățile și instituțiile publice, în condițiile legii.

    📌 Modalități de solicitare:

    Informațiile de interes public pot fi solicitate prin completarea formularului*:

    • Prin e-mail: patrimoniubn@yahoo.com

    • Prin poștă, la adresa: str. General Eremia Grigorescu, nr. 6, cod poștal 420018, Bistrița, jud. Bistrița-Năsăud

    • Personal, la registratura instituției

    ⏱️ Termene legale:

    • Răspunsul se transmite în maximum 10 zile lucrătoare, sau cel târziu în 30 de zile lucrătoare, dacă este nevoie de o documentare mai amplă, în conformitate cu prevederile art. 7, alin. (1) din Legea 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare.

    • În cazul depășirii termenului legal, puteți contesta situația prin completarea formularului de constestație.

    📞 Contact:

    Persoana responsabilă: Bianca Urs, Consilier asistent
    Telefon: 0263 231 505
    E-mail: patrimoniubn@yahoo.com

    Lista documentelor de interes public și lista documentelor produse/gestionate de autoritatea/instituția publică, conform art. 5 alin. (1) lit. g) și h) din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare, poate fi accesată aici.

    *click-dreapta -> save link as…